اہلیان محبت کے ساتھ گھر پر افطاری ♥️

حدیثِ مبارکہ
حضور اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا:
"جس نے کسی روزہ دار کو افطار کرایا تو اس شخص کو بھی اتنا ہی ثواب ملے گا جتنا ثواب روزہ دار کے لئے ہوگا اور روزہ دار کے اپنے ثواب میں سے کچھ بھی کمی نہیں کی جائے گی۔
سنن الترمذی

اہلیان محبت کے ساتھ گھر پر افطاری ♥️
بروز جمعرات 7اپریل2022, 5رمضان 1443 ہجری 

اج میں نے محبت کرنے والے لوگوں میں سے صرف چند لوگوں کو افطاری کی دعوت دی اور انکے لئیے افطاری کا اہتمام کیا، سب سے پہلے تو شکریہ ادا کرتا ہوں میری پوری فیملی، امی ابو، بھائی عمران اور یاسر اور بلخصوص بہنوں کا شکریہ ادا کرتا ہوں جنہوں نے اتنی خوبصورت افطاری کا اہتمام کیا🥰 سب کچھ اتنی محنت سے بنایا، میری فیملی ہی میری طاقت ہے، اللہ تعالیٰ سب کو خوش رکھے آمین

Video Link👇👇
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=840476657345155&id=100002481503182


افطاری میں خصوصی شرکت کرنے پر صدر تحریک منہاج القرآن کورنگی محترم نعیم مبارک اور منہاج یوتھ لیگ کراچی کے صدر محترم شاہد حسین راجپوت اور منہاج یوتھ لیگ کراچی زون کے معزز ممبران میں سے محمد سلمان، سید ارسلان، اور منہاج یوتھ لیگ کورنگی کے ممبران میں سے میں سے محترم شہباز نظامی، محترم قدیر احمد، محترم سلیم اور  اور دوست احباب میں سے رمیز احمد، اویس اسلام، علی نواب، راجہ سکندر، فضیل انصاری اور متین کا دل کی اتہا گہرائیوں سے شکریہ ادا کرتا ہوں۔

اور جو ممبران مصروفیات اور پہلے سے کہیں اور کی Commitment کی وجہ سے نہیں آسکے پر انہوں نے اپنی محبت کا اظہار کیا اس پر انکا شکریہ ادا کرتا ہوں، جبکہ میں نے ہی بہت تاخیر سے بلکل آخری وقت پر ان کو دعوت دی۔ آخر میں بلخصوص ناظم تحریک منہاج القرآن کراچی محترم مرزا جنید علی کا شکریہ ادا کرتا ہوں جو کہ بہت ہی ضروری مصروفیات کی باعث پہنچ تو نہ سکے پر اپنی محبت کے ساتھ خوبصورت کیک کا تحفہ گھر والوں کے لیے ضرور بھیجا، بہت شکریہ سر
اللہ تعالیٰ سب کے نصیب اچھا کرے، سب کو ڈھیروں خوشیاں ملے، زندگی کی ہر راہ میں اللہ تعالیٰ کامیابیاں عطا کرے اور یہ محبت و شفقت ہمیشہ قائم و دائم رہے، سب کو صحت و تندرستی و لمبی عمر عطا کرے، اور سب کو صراط مستقیم پر چلنے کی توفیق عطا فرمائے۔ آمین

#sarim_noor #iftari #ramadan